Najczęściej zadawane pytania

Villa 9A – FAQ

Czy VILLA9A oferuje formę wyżywienia bądź inne usługi gastronomiczne?

Nie, nie zapewniamy wyżywienia, na życzenie gościa podajemy informacje oraz adresy firm świadczące dowozy oraz cateringi.

Czy jest możliwość rozpalenia ogniska w ogrodzie?

Nie, rozpalanie ogniska na terenie posesji jest zakazane, jest za to możliwość korzystania z grilla.

Czy korzystanie z jacuzzi oraz sauny wiąże się z dodatkowymi opłatami?

Nie, dostęp do sauny oraz jacuzzi jest zawarty w cenie wynajmu.

Czy dom lub posesja jest współdzielona z gospodarzem lub innymi gośćmi?

Nie, dom wraz z posesją jest dostępny tylko i wyłącznie dla gości.

Ile jest miejsc parkingowych?

Podjazd pomieści 4 samochody.

Czy w domu znajduje się nagłośnienie?

Tak, dom został wyposażony w dedykowane nagłośnienie SONOS w 3 strefach:
Kuchnia, SPA, Salon.

Co obejmuje wyposażenie kuchni?

Kuchnia w kompletnej zabudowie (lodówka, zmywarka, piekarnik, mikrofalówka, ekspres do kawy, zastawa, sztućce dla 14 osób, itp.) wyposażona dodatkowo w windę, ułatwiającą przesyłanie rzeczy do izby biesiadnej znajdującej się na pierwszym piętrze.

Czy dom posiada wyposażenie dla dzieci i niemowląt?

Tak, na wyposażeniu domu znajdują się 2 łóżeczka dziecięce, krzesełko oraz wanienka dziecięca.

Ile jest osobnych, zamykanych sypialni?

5 zamykanych sypialni, z czego w dwóch jest możliwość rozłożenia dodatkowych wersalek, kanap.

Ile jest łazienek, czy pokoje mają swoje indywidualne łazienki?

3 niezależne łazienki, po jednej na każde piętro, pokoje nie mają swoich łazienek.

Czy w ogrodzie znajdują się elementy placu zabaw dla dzieci?

W ogrodzie znajduje się huśtawka dla dzieci.

Czy VILLA9A zapewnia ręczniki?

Tak, każdy gość dostaje do swojej dyspozycji ręcznik oraz w SPA znajdują się dodatkowe ręczniki dla gości.